Kaip turėti reikalo su draugystės žlugimu

parašė , 2013-07-12 11:37

Žlugimas yra sudėtingas, nepriklausomai nuo santykio gamtos. Bet kreditas nuo 18 metu kažkoks santykio žlugimas gauna didesnį pripažinimą, tuo būdu privesdamas prie didesnių išteklių palaikymui., Pavyzdžiui, su visaapimančiu pabrėžimu, kuris yra padėtas ant vadovavimo poveikio vedybinio ir esančio datuojamo santykio žlugimo, pagalbos tam, kad turėtų reikalo su nutraukimu santykio, patirto tarp draugų, gali būti paliktas. Vadinasi, paimkime momentą, kad apžvelgtumėte kelis susidorojančius įgūdžius, kurie galėtų būti naudingi patiriantiems draugystės žlugimą.

Visų pirma, priėmimas tikrovės nutraukimo santykio su jūsų draugu yra svarbus. Bet kuriuo metu, kad jūs turite įprasti į bet kokį perėjimą gyvenime, situacijos pripažinimas yra kritiškas. Tai gali būti ypač sudėtinga, ypač kai pripažinimas naujos tikrovės, gaidukų skausmingų atminčių
Turėdamas reikalo su skausmingomis atmintimis, kiekvienas gali lengvai surasti save sugrįžtantis atgal į, "kas turėjo papratimą būti." Tai vyksta kelių įvairovėje, apimant, bet neapribota iki fantazijų kūrimo, paneigiant, kad pakeitimas įvyko, ar tiesus situacijos vengimas. Niekas iš šitų nesveikų susidorojančių įgūdžių nepadės jums sutikti, kad greitieji kreditai jūsų santykis yra baigtas. Vietoj to, pirmas žingsnis į įgyvendinimą sveikatos, susidorojančios įgūdis, turi kritiškai pažiūrėti į save ir situaciją. Dėl to, jūs turite sutikti, kad jūsų santykis, kadangi tai buvo niekada nebus tas pats vėl. Tiktai, kai tik jūs sugebate padaryti tai, bus jūs sugebėti padaryti pažangą.

Kai tik jūs sutinkate, kad santykis yra baigtas, sėdėti su jūsų jausmais. Natūralu mums norėti padaryti nejautrų mūsų jausmus, darant kažką kita ar ignoruojant juos apskritai, todėl, kad niekas iš mūsų nenori patirti skausmą. Tačiau, šitie susidorojantys įgūdžiai yra nesveiki ir duodantys priešingus rezultatus į jūsų ilgalaikius tikslus. Turėkite galvoje, kad tuo metu, kai gali atrodyti, šitie nesveiki susidorojantys įgūdžiai yra naudingi pasiūlymui laikinos sunkios padėties situacijai, iš tikrųjų, jie neleidžia jums gauti gydymą, kurio jums reikia, kad jaustumėtės geresniam apie jūsų situaciją. Vietoj to, iš tikrųjų sutikite save savarankiškai, kad nutraukimas santykio su jūsų draugu sukėlė jus skausmas.

Sėdėdamas su jūsų jausmais, jūs turite pradėti sužinoti, kaip identifikuoti juos. Tai toliau įgalios jus pridėti pripažinimą kreditai internetu prie jūsų jausmų, ir jis paskiria jus kontrolėje. Kai tik jūs identifikavote, "aš jaučiu tvirtinimą", jungtą su jūsų jausmais, galvoju apie daiktus, kuriuos jūs galite padaryti, kuris peradresuos tuos mažiau pageidaujama minties struktūra., Pavyzdžiui, jei jūsų tvirtinimas yra, "aš liūdžiu," galvoja daiktai, kurie galėtų priversti jus jaustis laimingi vėl. To pavyzdžiai galėtų apimti bastymas su skirtingu draugu, ieškojimą dvasinio sustiprinimo, ar tiesiog buvimą namie ir knygos skaitymą. Punktas yra, kai tik jūs sugebate identifikuoti savo jausmus, jūs galite įgyvendinti susidorojančius įgūdžius, kurie sustiprins sveikesnis ir daugiau pasitenkinančių atsakymų.

Paskui, būkite doras su savimi savarankiškai apie jūsų dalyvavimą santykio nutraukime. Ką jūs galbūt padarėte kitaip, kad išsaugotumėte šią draugystę? Tai gali būti sudėtinga padaryti, ypač jei jūs jaučiatės, tarytum jūsų draugas buvo pirmiausiai atsakingas už santykio nutraukimą. Tačiau, yra beveik visada kažkas, kurį jūs galbūt padarėte kitaip, kad pašalintumėte skausmingą patirtį. Paklauskite savęs: ten ženklai, kad santykis buvo nesveikas anksčiau? Jūs taip klausėte ir kaip empathic, kadangi jūs galbūt buvote savo draugui? Būkite gana doras su savimi savarankiškai, kad jūs galėtumėte iš tikrųjų identifikuoti tai, ką jūs galbūt padarėte kitaip. Tai ketina būti ypač naudinga, kai jūs įdarbinate kitus žmones ir darote potencialiai naujus draugus. Jūs nenorėtumėte atnešti tos pačios struktūros į tuos naujus santykius, kurie nepalankiai paveikė jūsų ankstesnį. Prašom? Lavinkite nedaug atleidimo ir už savęs savarankiškai ir už jūsų eksdraugas, pripažindamas, kad tai buvo studijavimo patirtis judviem ir kad nė vienas iš jūsų nesate gebantis tobulumo. "Žmogaus klaidos elemento supratimas", kuri yra neatskiriama mūsų visų viduje, padės jums turėti reikalo su santykio nutraukimo skausmu.

Galvodamas atgal apie santykį, būti rūpestingas kiekio pabrėžimo, kurį jūs dedate blogais laikais. Vietoj to, pasigardžiavimas viduje ir garbė tiek daug apie gerus laikus kiek galima. Buvo ypatingų paplūdimio atostogų, kuriomis du jūsų turėjote? Ar ten svarbus laikas, kai du jūsų buvote ten vienas kitam? Pabrėžkite šitų įvykių atminimą taip pat todėl, kad šitie įvykiai buvo taip svarbūs santykiui kaip jo nutraukimas.

Nesvarbu, kiek susidorojantys įgūdžiai asmuo įgyvendina, kad turėtų reikalo su santykio nutraukimu, faktas lieka, kad žlugimas yra tik sudėtingas, ir draugystės santykiai nėra jokia išimtis. Tačiau, versdamasis šitais susidorojančiais įgūdžiais, jūs galite išmokti turėti reikalo su draugystės žlugimu sveikesniame būde. Tik atsiminkite, kad visi santykiai turi savo iššūkius, bet mokydamiesi iš mūsų praeities, mes galime sukurti fondą, kad padarytume geresnius santykius mūsų ateičiai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>